تحلیل قیمت

افزایش همزمان قیمت بیت کوین و اتریوم

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

قیمت بیت کوین و اتریوم و سایر رمز ارز‌ها در روند صعودی قرار گرفته‌اند. همزمان با عبور بیت کوین از ۴۴ هزار دلار، اتریوم نیز از ۳ هزار دلار رد شد.

این هفته (۱۰ تا ۱۶ مرداد ۱۴۰۰)، نمای بازار رمز ارز‌ها “سبز” است؛ زیرا اکثر دارایی‌های دیجیتال روزانه سود قابل توجهی کسب بدست آوردند.

طی چند روز گذشته، از زمان ارتقاء شبکه بلاک چین اتریوم به نام هارد فورک لندن در روز پنجشنبه در تاریخِ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، چشم بسیاری از سرمایه گذاران به روند قیمت اتریوم (ETH) است. در میان بروز رسانی‌ها، مکانیسم سوزاندن توکن تورم نیز معرفی شد و بسیاری انتظار داشتند که قیمت اتر افزایش یابد که همینطور هم شد.

در زمان نوشتن این خبر اتریوم با قیمت ۳۱۰۶ دلار و ارزش بازار ۳۶۰ میلیارد دلاری معامله می‌شود.

جالب اینجاست که بیش از ۱۰ هزار اتر از زمان هارد فورک لندن تا کنون سوزانده شده است که با قیمت فعلی بیش از ۳۱ هزار میلیون دلار ارزش دارد.

آخر هفته و نمای سبز بازار رمز ارز‌ها

در همین حال، بیت کوین به بالاترین ارزش ۲۴ ساعته یعنی ۴۴۴۵۵ دلار رسید که ۴ درصد در روز افزایش داشت.

با این حال، در میان ۱۰ رمز ارز برتر از نظر ارزش بازار، فقط دوج کوین موفق به رشد دو رقمی شد. قیمت میم کوین‌ با افزایش ۳۴/۲ درصد در روز به ۰/۲۶۶ دلار رسید.

سایر رمزارزهای برتر در ۲۴ ساعت گذشته نیز افزایش یافتند. بایننس کوین (۴%+کاردانو (۵/۲%+ریپل (۱۱/۶ %+) و یونی سواپ (۸/۲%+) در منطقه سبز باقی ماندند.

ادامه روند صعودی DeFi 

DeFi (امور مالی غیر متمرکز یا دیفای) نیز روند صعودی را دنبال کرد؛ زیرا این بخش در کل ۲۴ ساعت گذشته ۶/۷۵ درصد رشد کرده است.

به غیر از Uniswap، سایر توکن‌های برتر مانند چین لینک با (۳/۵٪+)، Maker با ۴/۹٪+، کامپوند با (۸/۷٪+) و AAVE با ۵/۲%+ سود در این زمینه پیشرو بودند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *