آموزش

همه چیز درباره استخراج ابری اتریوم

خرید و فروش ارزدیجیتال
۴٫۴
(۴۱۲)

استخراج ابری اتریوم را می‌توان به عنوان فرآیندی برای تولید اتریوم (ETH) با سخت افزار رایانه نامید. استخراج ابری به شما این امکان را می‌دهد تا بدون سرمایه گذاری اولیه در خرید سخت افزار، رمز ارز را استخراج کنید. در این مقاله به مفهوم استخراج ابری اتریوم (ETH) و دلیل استفاده‌ی مردم از آن می‌پردازیم. اما قبل از آن خلاصه‌ای از کلیت استخراج ابری را ارائه می‌دهیم.

استخراج ابری یا Cloud Mining چیست؟

استخراج ابری یا «کلودماینینگ» (Cloud Mining)، روشی است که در آن، شما بدون نیاز به تهیه سخت افزار و تجهیزات ماینینگ با پرداخت مبلغی ماهیانه، شرکتی را مأمور می‌کنید تا برای شما استخراج ارزهای دیجیتال انجام دهد.

افرادی (بیشتر اوقات شرکت ها) که خدمات استخراج را ارائه می‌دهند، معمولاً فارم‌های بزرگی در اختیار دارند. فارم‌ها تعداد زیادی ریگ برای ماینینگ هستند. این فارم‌ها باید به خوبی مجهز شده باشند. به اندازه‌ی کافی خنک باشند و دارای فضای زیادی برای ابزار ماینینگ باشند و همچنین نیاز به مقادیر زیاد برق دارند.

اگر برای مثال، بخواهید که استخراج ابری اتریوم را شروع کنید، اولین کاری که باید انجام دهید پیدا کردن یک میزبان (Host) است.

میزبان مشتاق فروش خدمات استخراج ابری اتریوم خود است.

بعد از آن شما با یک قرارداد موافقت می‌کنید و دست می‌دهید (چه فیزیکی و چه اینترنتی).

میزبانان معمولاً طیف گسترده‌ای از قراردادهای موجود “سرمایه گذاری جزئی-سود جزئی” تا ” سرمایه گذاری کلان-سود کلان” را ارائه می‌دهند. افرادی که هرگز تجربه‌ی کار با ارزهای دیجیتال را ندارند، تمایل دارند تا با قیمت پایین سرمایه گذاری را شروع کنند. وقتی متوجه شدید که این سرویس قانونی است و مطمئناً سودآور است، می‌توانید قراردادها را در زمان‌های مشخص ارتقاء دهید.

مطلب مرتبط: معرفی ۱۰ نرم افزار استخراج اتریوم

با مفهوم کلی استخراج ابری آشنا شدید، در ادامه به استخراج ابری رایگان اتریوم می‌پردازیم.

نحوه استخراج ابری رایگان اتریوم

همانطور که گفته شد، یک راه برای شروع استخراج ابری پیدا کردن سرویس‌های استخراج ابری اتریوم رایگان است. در اینجا منظور از رایگان این است که هیچ هزینه‌ی اولیه ای برای میزبان پرداخت نمی‌کنید. اگر بخواهید می‌توانید برنامه‌ی خود را ارتقا دهید. حتی اگر ارتقا ندهید نیازی به سرمایه اولیه نیست.

پس این میزبان‌های استخراج ابری چگونه سود می‌کنند؟ اول از همه، افراد اغلب تمایل دارند که به برنامه‌های سودآور بالاتر ارتقا پیدا کنند که نتایج بهتری را به همراه داردکه هزینه هایی را شامل می‌شود. اگر نمی‌خواهید به برنامه بهتری ارتقا پیدا کنید، میزبان در پایان هر ماه درصد کمی از درآمد شما را به عنوان ” پول اجاره” در نظر می‌گیرد.

طلای جهانی سوئیس Swiss Gold Global

طلای جهانی سوئیس (از این به بعد با عنوان SGG) حدود ۱۰ سال است که فعالیت می‌کند. آنها اعتبار خود را با عنوان یک شرکت حرفه‌ای، آبرومند، مجاز آغاز کرده‌اند و انواع کوین‌ها از جمله اتریوم را ارائه می‌دهند.

GSS پرداخت روزانه و پلتفرم امنیتی را برای استخراج ارائه می‌دهد. در کل، ۴ سطح مختلف از استخراج ابری دارند (به استثنای مورد رایگان) که از ۲۴۹ دلار تا ۵ هزار دلار هستند.

این شرکت همچنین دارای یک برنامه‌ی وابسته است. یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه برای افراد علاقمند به استخراج ابری این است که می‌توان کمیسیون‌های وابسته را به قراردادهای استخراج ابری مادام العمر (LIFETIME) تبدیل کرد.

همچنین پشتیبانی کاملی از کلیه‌ی موارد مربوط به استخراج ابری ارائه می‌دهد. علاوه بر این، آنها دارای ویژگی هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا فروش خود را پس بگیرید و یا هر زمانی که خواستید قرارداد را متوقف کنید.

طلای جهانی سوئیس به عنوان رهبر در زمینه‌ی استفاده از استخراج ابری اتریوم رایگان است. اگر به استخراج ابری علاقه دارید این شرکت با داشتن تقریباً یک دهه تجربه ارزش بررسی را دارد.

هزینه استخراج ابری چگونه است؟

استخراج ابری رایگان بسیار جذابتر از کارهایی است که باید از جیب خود هزینه کنید. حتی اگر سایت‌ها بدون پرداخت هزینه اولیه خدماتی را ارائه دهند، اما هزینه سرعت استخراج و هش، بسیار کمتر از میزبان استخراج ابری پولی است.

علاوه بر سرعت، سایت‌های رایگان استخراج ابری اتریوم به ندرت کنترل استخراج را به شما می‌دهند. به عنوان مثال، این میزبان‌ها ممکن است در فارم‌های خود دوربین نصب کنند و در هر زمان از طریق اینترنت به مشتریان اجازه دهند تا تنظیمات وسایل را بررسی کنند.

اکنون از مزایا و معایب خدمات استخراج ابری رایگان و پولی اتریوم مطلع هستید. در زیر لیستی از میزبان‌های رایج را که برای استخراج ابری اتریوم شناخته شده اند، ارائه می‌شود.

Genesis Mining

شرکت استخراج ارز دیجیتال Genesis احتمالاً یکی از رایج ترین و معتبرترین ارائه دهندگان خدمات استخراج ابری است. آنها به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت در جهان استخراج دیجیتال پذیرفته شده اند.

Genesis Mining پیشرفته ترین تجهیزات استخراج را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. آنها برای استخراج بیت کوین و انواع دیگر آلت کوین‌ها طراحی شده اند. این شرکت با افتخار اظهار می‌دارد که آنها یک تیم واقعی و متشکل از متخصصان و علاقه مندان به ارز دیجیتال هستند.

قیمت برنامه‌های Genesis متفاوت است، اما به راحتی می‌توان گفت که آنچه را که در ابتدا پرداخت کرده‌اید، دریافت می‌کنید.

با تولید محصولات ماندگار در آینده، تضمین کیفیت و تیم کاری شبانه روزی، Genesis Mining یک شرکت قابل اعتماد و موفقیت را ایجاد کرده است. اگر قصد سرمایه گذاری در استخراج ابری اتریوم را دارید، این افراد باید در سرمایه گذاری شما نقش داشته باشند.

HashFlare

HashFlare میزبان شناخته شده دیگر در دنیای استخراج ارزهای دیجیتال است. پیشنهاد پیش فرض سایت استخراج ابری بیت کوین است، اما شما همچنین می‌توانید لایت کوین، Dash، Zcash و البته اتریوم را استخراج کنید.

آنها هیچ گونه هزینه‌ای برای تعمیر و نگهداری ندارند و از فرایندهای استخراج GPU استاندارد برای فرایندهای استخراج ابری خود استفاده می‌کنند.

مزیت HashFlare در این است که آنها اطلاعات آماری دقیق را در سایت خود ارائه می‌دهند، بنابراین شما نه تنها می‌توانید به اطلاعات دسترسی پیدا کنید بلکه اعتبار خدمات آنها را نیز تجزیه و تحلیل کرده و خوب فکر می‌کنید. علاوه بر این، این شرکت به شما امکان می‌دهد استخر استخراج را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید که ویژگی خوبی برای آزادی بیشتر است و شما به عنوان مشتری اختیار کارها را به دست می‌گیرید.

هزینه‌های ثابت، گزینه‌های برداشت فوری، اتصال فوری HashFlare، همه چیزهایی را که هر شرکتی برای استخراج ابری اتریوم نیاز دارد را داراست. اگر به دنبال یک سرویس استخراج ابری مناسب اتریوم هستید، به HashFlare  نگاهی بیندازید.

HashGains

HashGains با نامی مشابه رقبای خود، برای افرادی که مایل به رقابت استخراج ارزهای دیجیتال هستند گزینه‌ی خوبی است.

HashGains در هنگام استخراج ابری اتریوم پنج گزینه مختلف برای انتخاب دارد (گزینه پنجم یک گزینه سفارشی است). خوبی این ارائه دهنده خدمات این است که آنها یک رابط سرگرم کننده و تعاملی دارند. به نظر می‌رسد مردم آن را دوست دارند.

HashGains همچنین ادعا می‌‌کند که دارای سخت افزار پیشرفته فن‌آوری، استانداردهای عملکرد استثنایی و یک سیستم پشتیبان گیری از انرژی است. پرداخت با نرخ هش و قیمت‌های رقابتی، بنابراین مطمئن شوید و آنها را بررسی کنید!

مرحله‌ی بعد از استخراج ابری اتریوم چیست؟

بنابراین شما یک ارائه دهنده خدمات استخراج ابری را انتخاب کردید و سود بدست آورده‌اید. گام بعدی فروش آنچه را که جمع کرده‌اید، است.

بسیاری از معامله‌های آنلاین با فروش ارزهای دیجیتال سروکار دارند. نکته مهم این است که شما در حال فروش اتریوم (ETH) هستید، این رمزنگاری بزرگ و رایج است. یافتن شخصی که به آن اتریوم ها را می‌فروشید نباید آسان به نظر برسد.

همیشه تاجری را انتخاب کنید که معتبر باشد، در جامعه شناخته شده باشد و امنیت را در اولویت قرار دهد. پس از انتخاب، فقط به منظور اطمینان از طریق اینترنت دوباره آن را بررسی کنید.

نتیجه

وقتی صحبت از استخراج ابری اتریوم می‌شود، ابتدا تصمیم گیری برای شما بسیار سخت است. شما باید تصمیم بگیرید که یک سرویس رایگان یا پولی می‌خواهید. اگر سرویس پولی را انتخاب کردید، چقدر حاضرید هزینه کنید؟ پس از آن، شما باید یک ارائه دهنده خدمات معتبر انتخاب کنید و با محیط و فضای آن آشنا شوید. در پایان روز، با بی ثبات بودن قیمت ارزهای دیجیتال، آیا سرمایه گذاری در استخراج ابری به طور کلی ارزش دارد؟

اگر تصمیم گرفته اید این کار را انجام دهید، به استخراج ابری اتریوم خوب فرصت دهید. همیشه میزبان انتخابی خود را دو بار بررسی کنید تا از هر نوع کلاهبرداری احتمالی جلوگیری کنید. این کار را می‌توانید با مراجعه به انجمن‌های آنلاین مختلف و اتاق گفتگو انجام دهید.

بنابراین برای نتیجه گیری باید یادآوری کنیم که اتریوم یک سیستم شبکه موثر و سالم در دنیای کامپیوتر است. این شبکه بهترین محاسبات، قابلیت ذخیره سازی داده‌ها و همچنین ارتباطات را به مشتریان ارائه می‌دهد. این منبع فن‌آوری در مرحله توسعه است، بنابراین افراد بیشتری باید استخراج ابری اتریوم را امتحان کنند و باعث بهبود آن شوند. به پیشرفت و توسعه اتریوم ادامه دهید!

میانگین امتیازات ۴٫۴ / ۵٫ تعداد رای: ۴۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *