اخبار ارز دیجیتال

ارزش بازار اتریوم به ۵۰۰ میلیارد دلار رسید

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

پس از ضرر و زیان روز گذشته، بزرگترین آلت کوین جهان، امروز صبح (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰) به ۴۲۹۵ دلار رسید و این باعث شد ارزش بازار اتریوم برای اولین بار از ۵۰۰ میلیارد دلار عبور کند.

بیت کوین پس از سقوط روز گذشته اکنون به ۵۷ هزار دلار رسیده است. بسیاری از آلت کوین‌ها از جمله اتریوم نیز از این روند پیروی کرده‌اند.

طبق کل روند بازار رمز ارز‌ها تمامی کندل‌ها قرمز شد و کل بازار با ضرر‌های قابل توجهی مواجه شدند و در عرض چند ساعت اتریوم از ۴۲۰۰ دلار به ۳۷۰۰ دلار رسید.

با این حال، از آن زمان به بعدوضع بازار کاملاً برعکس شد. اتریوم یک نمونه معتبر برای این نشان دادن این موضوع است که نه تنها تمام ضررهای خود را جبران کرد بلکه به بالاترین ارزش روزانه یعنی ۴۲۹۴ رسید. دومین ارز دیجیتال برتر بازار در ۲۴ ساعته حدود ۱۰ درصد رشد کرده است.

با افزایش قیمت بزرگترین آلت کوین جهان، ارزش بازار اتریوم برای اولین بار به ۵۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

دیروز بایننس کوین (BNB) نیز با افت شدیدی روبرو شد اما ۵٪ رشد کرد و به ۶۸۰ دلار رسیده است. نمودار سایر رمز ارز‌ها مانند ریپل (۵٪+دوج کوین (۳۴٪+کاردانو (۸٪+پولکادات (۹٪+) و لایت کوین (۶٪+) نیز سبز شد.

با این وجود، بیت کوین کش (BCH) پس از افزایش ۱۵ درصدی، بیشترین سود را بدست آورده است. در نتیجه، BCH با بیش از ۱۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

 ارزش بازار رمز ارز‌ها

در نتیجه افزایش رمز ارز‌ها، ارزش بازار ارز دیجیتال طی دو روز بیش از ۲۵۰ میلیارد دلار افزایش یافته و به ارزش ۲٫۵۶۰ تریلیون دلار رسیده است.

بیت کوین به ۵۸ هزار دلار رسید

بیت کوین نیز نیز پیامدهای منفی دامپینگ بازار را احساس کرد اما همانند بیشتر آلت کوین‌ها توانست تا حدودی ضرر‌های خود را اصلاح کند.

در عرض چند ساعت بیت کوین از ۵۹۶۰۰ دلار به ۵۴ هزار دلار کاهش یافت. پس از آن بازار بیت کوین به دست گاو‌ها افتاد و اجازه ندادند اولین رمز ارز جهان بیشتر از این کاهش یابد.

بیت کوین حدود ۴ هزار دلار افزایش یافت و به ۵۸ هزار دلار رسید. این دارایی از آن زمان کمی کاهش یافته است اما هنوز هم با بیش از ۵۷ هزار دلار معامله می‌شود.

تسلط بیت کوین بر بازار به مرور کاهش یافت و به ۴۲/۲٪ رسید. لازم است بدانید تسلط ارز دیجیتال بیت کوین در ابتدای سال ۲۰۲۱، ۷۲ درصد بوده است.

در زمان نوشتن این خبر قیمت بیت کوین ۵۷ هزار دلار و قیمت اتریوم ۴۲۹۲ دلار است. با اصلاح و افزایش رمز ارز اتریوم ارزش بازار آن نیز از ۵۰۰ میلیارد دلار عبور کرد.

در حال حاضر ارزش بازار اتریوم از شرکت ویزا پیشی گرفته است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *