اخبار ارز دیجیتال

آمریکا ۵۰۰ بیت کوین توقیفی را به فروش رساند

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

آمریکا حدود ۵۰۰ بیت کوین توقیفی معادل ۱۹/۲ میلیون دلار را به فروش رساند. گفته می‌شود این بزرگترین تصرف در تاریخ شمال اوهایو است. مقامات فدرال در منطقه اوهایو آمریکا بیت کوین‌های مصادره شده از سال ۲۰۱۸ را فروختند.

Bridget M. Brennan، وکیل دادگستری ایالات متحده، روز پنجشنبه در تاریخِ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ اعلام کرد: ۵۰۰ بیت کوین توقیفی به ارزش ۱۹/۲۳ میلیون دلار فروخته شد. در ابتدا بیت کوین‌های توقیفی تقریباً ۲/۸۸ میلیون دلار ارزش گذاری شده بود. مقامات در مورد نحوه و محل فروش بیت کوین‌ها چیزی نگفتند.

در این پرونده یک مرد ۳۷ ساله در منطقه تولدو (Toledo) به نام مارک الکس سیمون (Mark Alex Simon) حضور داشت که اسناد جعلی را برای ساکنان اوهایو، میشیگان و یوتا تهیه کرد. این اسناد شامل گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی بود.

سیمون در ژوئن ۲۰۱۹ به جرم توطئه برای پولشویی و انتقال اسناد هویتی جعلی اعتراف کرد. وی به دو سال زندان محکوم شد. این جاعل اسناد هزینه کار خود را از طریق بیت کوین دریافت می‌کرده است.

پیش از این پرونده، سیمون در سال ۲۰۰۸ توسط پلیس برای جعل هویت مورد بازجویی قرار گرفت، اما هرگز متهم نشد.

در سال ۲۰۱۵، مقامات کارت شناسایی جعلی را در نزدیکی دانشگاه ویتنبرگ یافتند که توسط آن به سایت ساخته شده‌ی سیمون دست پیدا کردند. اسناد دادگاه نشان می‌دهد که پس از ماه‌ها تحقیق، پلیس توانست کارت‌های جعلی را به سیمون و سایر افرادی که با او همکاری می کردند، ربط دهد.

مقامات خانه‌ی سایمون و سایر خانه‌های مرتبط با این پرونده در تولدو را بررسی کردند. آنها بیش از ۵۰۰ بیت کوین را از طریق دادرسی برای بازپرداخت از سیمون گرفتند.

در بازپرداخت، بیت کوین توقیفی بین آژانس‌های فدرال و ادارات پلیس محلی که در تحقیقات شرکت می‌کنند تقسیم می‌شود و همچنین برای جبران خسارت به قربانیان نیز داده می‌شود. باقیمانده پول به خزانه داری آمریکا برمی‌گردد.

نظر شما در مورد فروش بیت کوین توقیفی چیست؟ در بخش دیدگاه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *