اخبار ارز دیجیتال

ارز فلوکی اینو (FLOKI) در صرافی BitGlobal لیست شد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

فلوکی اینو، رقیب ارز شیبا در BitGlobal، یکی از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال کره‌ی جنوبی لیست شد. همچنین فلوکی اینو، هفته آینده در شعبه بین المللی Bithumb فهرست می‌شود.

ارز دیجیتال فلوکی توسط صرافی ارز دیجیتال BitGlobal، یک پلتفرم معاملاتی بین‌المللی ارزهای دیجیتال مستقر در هنگ کنگ، فهرست شده است. فلوکی، یک میم کوین با الهام از ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در ۲۷ دسامبر ۲۰۲۱ در لیست رمز ارزهای صرافی BitGlobal قرار گرفت.

این پلتفرم معاملاتی در سال ۲۰۱۹ به عنوان زیر شاخه‌ای از Bithumb، پلتفرم بین المللی ارز دیجیتال کره جنوبی، راه اندازی شد که به معنای گسترش حضور این شرکت در مقیاس جهانی بود. حجم معاملات بیت گلوبال در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۱۳ میلیون دلار رسیده است.

این صرافی که در ابتدا Bithumb Global نام داشت، در ماه ژوئیه نام تجاری خود را تغییر داد.

این اقدام به نگرانی‌های نظارتی مرتبط بود که باعث شد بزرگترین صرافی در کره جنوبی از شاخه‌های همنام که زیرمجموعه‌های کاملاً تحت مالکیت آن باقی مانده‌اند فاصله بگیرد. Bithumb سنگاپور که دیگر مجوز استفاده از نام تجاری صرافی را ندارد، نام Bitholic را نیز تغییر داد. BitGlobal در حال حاضر در ۱۹۶ کشور در سراسر جهان فعالیت می‌کند.

همانطور که گزارش شده است، Korbit نیز در اوایل نوامبر از میم کوین شیبا اینو پشتیبانی کرد.

همراه با Korbit، صرافی Bithumb نیز یکی از صرافی های کره جنوبی بود که در اوایل سال ۲۰۲۱ توانست از سرکوب شدید نظارتی جان سالم به در ببرد. بیش از ۴۰ صرافی ارزهای دیجیتال در اوایل سال ۲۰۲۱ در این کشور تعطیل شدند.

در ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱، صرافی کوربیت اعلام کرد ارز شیبا اینو را فهرست می‌کند و اولین صرافی ارز دیجیتال است که از میم کوین در کره جنوبی پشتیبانی می‌کند، کشوری که به قوانین سخت‌گیرانه کریپتو معروف است.

منبع خبر: u.today

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *