اخبار ارز دیجیتال

افزایش ۲۷۰ درصدی توکن GALA پس از لیست شدن در بایننس

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

قیمت توکن GALA، توکن پروژه گالا گیمز (Gala Games)، پس از اعلام خبر لیست‌شدن در صرافی ارز دیجیتال بایننس رشد کرد و به قیمت جدیدی دست یافت. بر اساس داده‌های تریدینگ‌ویو و کوین‌تلگراف، قیمت توکن GALA از ۰/۰۲۱ دلار در روز ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور)، ۲۷۰ درصد افزایش یافت و در روز ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) به بالاترین قیمت روزانه‌ی خود یعنی ۰/۰۷۷ دلار رسید. پس از افزایش ۲۷۰ درصدی توکن GALA، اکنون این رمز ارز با قیمت ۰/۰۴۸ دلار معامله می‌شود.

GALA یک ارز دیجیتال است که به منظور حمایت از بازی‌های گالا گیمز طراحی شده است. به این ترتیب با انجام بازی‌های این پروژه کاربران می‌توانند توکن گالا کسب کنند. عملکرد توکن GALA در مراحل ابتدایی خود نشانگر یک جامعه قوی با کاربران بسیار است که انتظار دستیابی به موفقیت های بزرگ دارند. 

توکن‌های NFT (توکن غیرمثلی)، برنامه‌ها و بازی‌هایی که برای کسب این توکن‌ها ایجاد شده‌اند، در حال توسعه هستند؛ زیرا هر کدام از آن‌ها راه‌های جدیدی برای جذب کاربران ارائه می‌دهند و ویژگی هر کدام از آنها باعث می‌شود تا شرکت کنندگان به جای پرداخت هزینه‌های اضافی با بازی کردن توکن و سرمایه بدست آورند.

کسب توکن‌های NFT نوعی سرمایه گذاری به حساب می‌آید.

گالا گیمز، پروژه‌ای متمرکز بر بلاک چین است که بر روی بازی‌ها تمرکز دارد و به کاربران اجازه می‌دهد از شخصیت‌های NFT در بازی استفاده کنند.

قبل از لیست شدن گالا در بایننس، صرافی های برتر ارز دیجیتال از جمله DigiFinex ،Uniswap و Bitrue از توکن و معاملات این رمز ارز پشتیبانی می‌کردند.

بعد از اینکه صرافی بایننس اعلام کرد قصد دارد توکن GALA را لیست کند، توکن GALA بطور قابل توجهی افزایش یافت.

با این که لیست کردن توکن گالا در صرافی بایننس به افزایش قیمت این رمز ارز کمک کرد، اما این پروژه از چند ماه گذشته در حال توسعه پلتفرم و توکن NFT خود بود.

در ۱۱ آگوست ۲۰۲۱، Gala Games اولین فروش توکن غیرمثلی VOX (اصلی ترین پروژه NFT) را با موفقیت به پایان رساند. این توکن با وجود مشکلات شبکه و هزینه‌ی بالای گَس در کمتر از ۸ دقیقه به فروش رسید.

علاوه بر فروش VOX، گالا گیمز به روزرسانی‌های جدیدی را برای بازی محبوب Town Star خود منتشر کرده است و این پروژه جزئیات بازی‌های جدیدی مانند Spidertanks را به نمایش گذاشته است.

باتوجه به افزایش محبوبیت رمزارزها و در پی آن افزایش تعداد فعالین این حوزه، تعداد پروژه‌های ارز دیجیتال جدید به طور روزافزونی در حال افزایش است. هر یک از این پروژه‌ها با هدف خاصی ایجاد شده‌اند و در تلاش هستند تا یکی از مشکلات یا کمبودهای شبکه‌های قبلی را از میان بردارند. رمز ارز Gala، یکی از رمزارزهایی است که با هدف از میان بردن مشکلات شبکه‌های فعلی روی کار آمده است. در حال حاضر ارز دیجیتال Gala دارای رتبه ۱۹۱ در بازار ارز‌های دیجیتال است و سعی دارد تا با دیگر کوین‌های همانند خود به رقابت بپردازد. عرضه کل این رمز ارز، معادل ۳۵/۳۳۸ میلیارد توکن است که از این مقدار تاکنون حدود ۷ میلیارد دلار به گردش درآمده است.

با نوسانات اخیر، GALA می‌تواند راهی را که برنامه‌های دیگر مانند اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) برای کسب درآمد طی کرده‌اند، دنبال کند. قیمت Axies مبنی بر پلتفرم بازی اکسی اینفینیتی معادل قیمت ۳۰۰ اتر (ETH) و اگزوزوم (ILV) بوده است.

در حال حاضر ارزش کل بازار توکن Gala، معادل۳۵۵/۳۴۲ میلیون دلار است. حجم معاملات ۲۴ ساعت اخیر این رمز ارز نیز ۶۱۷/۹۴۸ بوده است. هم اکنون ارز دیجیتال Gala با ارزشی معادل ۰/۰۴۸ دلار خرید و فروش می‌شود. باتوجه به نوسانات این ارز دیجیتال و لیست شدن توسط صرافی ارز دیجیتال بایننس قیمت این رمز ارز تا ۲۷۰ درصد افزایش یافت.

برای پیگیری و اطلاع از قیمت و آینده‌ی رمز ارز‌ها اخبار و پیش‌بینی‌ها را دنبال کنید. تحلیل فاندامنتال یکی از روش‌های مؤثر برای اطلاع از آینده‌ی پروژه‌ها است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *