اخبار ارز دیجیتال

واریز بزرگ نهنگ های بیت کوین به حساب صرافی ها، احتمال ریزش شدید قیمت

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

با ادامه حرکت تند بیت کوین (BTC) در حدود ۱۹۰۰۰ دلار، سرمایه گذاران برای تصمیم گیری در مورد خرید یا فروش در یک نقطه ی مهم قرار دارند. اگرچه تحولات نهادی خرید را نشان می‌دهد اما داده های ورودی در صرافی توسط نهنگ های بیت کوین چیز دیگری را نشان می‌دهد.

داده های زنجیره ای از Santiment نشان دهنده افت منابع کیف پول بزرگ بیت کوین می‌باشد

Santiment ارائه دهنده رایج داده های ارز دیجیتال روی زنجیره نیز به اقدامات نهنگ اخیر اشاره کرده است. با وجود تمایل زیاد به صعود در بین سرمایه گذاران خرده فروش، نهنگ ها برای دستیابی به سود آماده هستند.

داده های Santiment نشان می‌دهد که تعداد آدرس هایی که بین ۱۰ هزار و ۱۰۰ هزار بیت کوین نگه داشته اند نسبت به ماه گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است. از ۱۸ نوامبر، نهنگ ها یا شبکه را ترک کرده اند و یا توکن های خود را دوباره توزیع کرده اند.

همچنین، بیت کوین (BTC) و بازار کلی ارزهای دیجیتال در حال حاضر نزولی و تحت فشار به نظر می‌رسند. داده های دیگر Santiment ناشی از کاهش تعادل کیف پول های دارای مقدار کمی بیت کوین است. این نشان می‌دهد روند نزولی دارندگان خرده فروش درست در زمان تجمع مؤسسات است.

کاهش تعادل کیف پول های دارای مقدار کمی بیت کوین

همچنین حجم معاملات بیت کوین (BTC) از ماه نوامبر به طور مداوم کاهش می‌‌یابد. در آخرین ماه اجرای بیت کوین، حجم معاملات بیت کوین در حدود ۶۰ میلیارد دلار بود. حجم معاملات روزانه اکنون به زیر ۲۵ میلیارد دلار رسیده است. به نظر می‌رسد که تریدرها و سرمایه گذاران بیت کوین در این مرحله بیشتر بدبین هستند و اشاره دارد که دستیابی به موفقیت گذشته از ۲۰،۰۰۰ دلار در این مرحله دشوار است.

ورودی بیت کوین به صرافی Houbi در حال افزایش است، آیا ماینر ها و نهنگ ها برای فروش آماده می‌شوند؟

چندین نقطه داده داخل و خارج از زنجیره ای نشان می‌دهد که نهنگ ها به تعداد زیادی برای تصفیه منابع بیت کوین خود می‌آیند. Ki-Young-Ju تحلیلگر ارز دیجیتال اخیراً حرکت نهنگ را ردیابی کرده است. میانگین ورودی کل صرافی ها به ۱۴۴ بلوک MA رسیده است.

“سود ۱۹،۲۵۰ دلار را تحقق بخشید و از توزیع طولانی مدت (۱۰ برابر) به حالت عادی (۱ برابر) تغییر دهید.

با نگاهی به میانگین جریان ارز (۱۴۴ بلوک MA)، نهنگ های بیت کوین را به صرافی ها واریز می‌کنند. فکر می‌کنم نهنگ ها برای کسب سود در اینجا به زمان بیشتری نیاز دارند.”

از سوی دیگر، تحولات اخیر نشان می‌دهد که نهنگ های بیت کوین آسیایی در حال واریزی به صرافی Huobi هستند. تحلیلگران Ju پیش بینی می‌کنند که در این مرحله بصورت طولانی مدت کار نمی‌کند. بلکه سرمایه گذاران می‌توانند منتظر بمانند تا نهنگ ها قیمت ها را تحریک کنند. وی اضافه می کند: “Dip بیش از حد بسیاری از نهنگ های بیت کوین را در صرافی ها خریداری نکنید”.

Buy the F** Dip: به حالتی می‌گویند که شما با ذوق ‌و شوق و علاقه بسیار به کسی می‌گویید که قیمت ارز دیجیتال خاصی پایین آمده و الان وقت آن است که شما آن را بخرید.

“جریان ورودی Huobi بیت کوین به بلوک نیز در حال افزایش است.

به نظر من طولانی بودن در اینجا امن نیست به شرطی که این نهنگ های آسیایی تا ۶ ساعت آینده قیمت را تغییر دهند”.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *