اخبار پینگی

بازار معاملاتی و صرافی آنلاین پینگی در اینوتکس ۲۰۲۱ رونمایی شد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بازار معاملاتی رمز ارز پینگی یکی از محصولاتی است که با نوآوری و استفاده از فناوری بلاک چین در عرصه کسب و کارهای اینترنتی قدم برداشته است. از بازار آنلاین مبادله رمز ارز پینگی در حضور مسئولین و مدیران شرکت در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ رونمایی شد.

غرفه پینگی در اینوتکس ۲۰۲۱
غرفه پینگی در اینوتکس ۲۰۲۱

این نمایشگاه بین المللی از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس با حضور شرکت‌‌های دانش بنیان و نوآور برگزار شد.

هدف پینگی از ارائه بازار معاملاتی حرفه ای چیست؟

هدف ما فراهم نمودن سرویسی منطبق بر استانداردهای به‌روز جهانی و همچنین انتظارات معامله‌گرانِ حرفه‌ای بازار ارز دیجیتال است.

با بررسی عملکرد نمونه‌های مشابه، نظر کاربران و مراجعین به غرفه در نمایشگاه اینوتکس، متوجه نیاز‌های اصلی تریدر‌ها و مشارکت کنندگان در صنعت رمز ارز شدیم.

نیاز کاربران ایرانی یک بستر مورد اعتماد و کامل برای انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال استُ که تنوع ارز بالایی داشته باشد و با پشتیبانی خوب امکان معامله بدون مشکل را فراهم آورد. به همین دلیل است که بازار معاملاتی پینگی قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی و جلوگیری از خروج سرمایه از ایران را داراست.

بازار معاملاتی پینگی
مدیران دیجی پی در غرفه پینگی

چرا پینگی مورد استقبال فعالان اکو سیستم فناوری قرار گرفت؟

بازار معاملاتی پینگی یک پلتفرم متمرکز وآنلاین است، که از صفر تا صد توسط برنامه نویسان فعال در حوزه بانکی کشور کد نویسی و توسعه داده شده است. از آنجایی که پیاده سازی این سرویس ها از پایه نیازمند دانش و تجربه بالاست و پینگی در این خصوص مدعی است و توانسته فول نودهای اختصاصی در ایران راه اندازی نماید، نگاه مسئولین در رونمایی را به خود جلب کرد.
لازم به ذکر است که پینگی از روش ذخیره سازی سرد برای محافظت از دارایی ها استفاده می‌کند، پس از امنیت بیشتری برخوردار است.

همچنین پینگی با ایجاد سیستم هوشمند محاسبه کارمزد نسبت به سایر بازار های معاملاتی کارمزد کمتری دریافت مینماید.

با بررسی نیاز کاربران متوجه شدیم که پروسه طولانی احراز هویت، یک مانع بزرگ برای ورود کاربران به بازار است. برای رفع این مشکل با ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، احراز هویت و تایید آن در ساعات اداری، کمتر از یک ساعت زمان میبرد.

مزایای پینگی نسبت به رقبا

  • احراز هویت سریع
  • پشتیبانی ۷/۲۴
  • ذخیره سازی سرد دارایی ها و اطلاعات مهم
  • دریافت حداقل کارمزد با سیستم محاسبه هوشمند
  • ارائه رمز عبور دوعاملی
  • امکان ورود و ثبت نام در سیستم با ایمیل
  • استفاده از فول نود اختصاصی
  • پشتیبانی از انواع سفارش محدود، سریع، Stop-Limit و OCO
انواع سفارش‌ها در بازار پینگی
انواع روش های سفارش گذاری در بازار معاملاتی پینگی

سامانه پینگی توسط متخصصین سیستم بانکی کشور از صفر کدنویسی شده است. استفاده از لایه های امنیتی قوی، ارائه ورود دو عاملی برای جلوگیری از سواستفاده وحملات هکرها و ذخیره سازی دارایی کاربران به صورت سرد از مواردی است که این پلتفرم را برای کاربران ایرانی قابل اطمینان می‌کند.

چرا در ایران پینگی بهترین پلتفرم خرید ارز دیجیتال است؟

با توجه اظهار نظر برخی مسئولین کشور نسبت به ممنوعیت معاملات رمز ارزها در ایران، مردمی که در بازار رمز ارزها فعالیت می‌کنند، به ناچار برای حفظ دارایی به پلتفرم‌های خارج از ایران مهاجرت می‌کنند.

این مسئله می‌تواند آن ها را با خطر بلوکه شدن حساب کاربری توسط پلتفرم مواجه کند. عدم اعتماد به صرافی‌های ایرانی، کند بودن روند احراز هویت و محدودیت تعداد ارزهای ارائه شده در نمونه‌‌های مشابه پینگی نیز می‌تواند از دلایل دیگر این مهاجرت باشد که با خروج ارز از کشور همراه است.

با ورود پینگی به عرصه مبادلات رمز ارزها، خیال کاربران ایرانی از بابت امنیت سیستم و حفظ ارزش دارایی آن‌ها راحت می‌شود. پینگی با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته احراز هویت کاربران را در کمتر از یک ساعت کاری انجام می‌دهد. همچنین به دلیل استفاده از فول نودهای اختصاصی، توانایی لیست کردن رمز ارز های زیادی را داراست که در ادامه فعالیت پینگی تعداد بیشتری رمز ارز را پشتیبانی می‌کند.

پینگی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱
حضور مدیر انفورماتیک دانشگاه تهران در غرفه پینگی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

راه‌های ارتباطی با پینگی چیست؟

شرکت پینگی واقع در اصفهان، مجموعه عظیم فرهنگی، تفریحی، ورزشی، تجاری و اداری سیتی سنتر، طبقه ۳، واحد A3-01 است.

کاربران برای ثبت نام می‌توانند به آدرس app.pingi.ir مراجعه کنند و از خدمات این بازار معاملاتی بهره مند شوند.

تلفن تماس:‌ ۳۶۵۵۰۴۸۵ (۰۳۱)

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن