اخبار ارز دیجیتال

قیمت پولکادات در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ درصد افزایش یافت (۲۲ مهر ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

پولکادات طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ درصد افزایش یافت و در حال حاضر با قیمت ۴۱/۰۹ معامله می‌شود. با افزایش قیمت مجددد این رمز ارز به ۵۰ دلار می‌رسد.

بازار رمز ارزها در اواسط هفته یک اصلاح را پشت سر گذاشت، به این ترتیب بیت کوین دوباره سطح حمایت ۵۸ هزار دلار را آزمایش کرد. سرمایه گذاران دچار تردید نشدند، اما به نظر می‌رسد که با رشد بیشتر موقعیت رمز ارزها، این اصلاح را پذیرفته اند. بیت کوین بهبود یافت و با قیمت بیش از ۵۸ هزار دلار در طول هفته معامله می‌شد، در حالی که اتریوم در زمان نوشتن خبر از ۳۴۰۰ دلار به بیش از ۳۶۰۰ دلار رسید.

در اوایل پاییز ۲۰۲۱، کاردانو و سولانا توجه بازار را به خود جلب کردند؛ زیرا دو “رقیب اتریوم” برای رسیدن به جایگاه سه رمز ارز برتر بازار با یکدیکر رقابت کردند. در حال حاضر، پولکادات برای پیشی گرفتن از این دو رمز ارز تلاش می‌کند.

قیمت DOT طی ۲۴ ساعت ۲۵ درصد افزایش یافت. در هفته‌ی گذشته این رمز ارز ۳۶ درصد افزایش یافت. طبق داده‌های سایت CoinGecko، پولکادات تنها رمز ارزی است که از می ۲۰۲۱ با بیشترین رشد همراه بوده است.

احتمالاً تصادفی نیست که پس از پنج سال توسعه شرکت Parity Technologies (تیم مهندسی پولکادات)، این پروژه دیروز اعلام کرد که آماده راه اندازی چیزی است که آن را “پاراچین” می‌نامد. گروه رهبری پولکادات به شروع حراج برای اسلات‌های پاراچین از ۱۱ نوامبر رای داد.

پاراچین‌ها (Parachains) بلاک چین های خودی هستند که در کنار شبکه اصلی اجرا می‌شوند و از آن برای امنیت و اعتبار تراکنش‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین، پولکادات تمامی موارد برای همکاری با بلاک چین را داراست و می‌تواند تعداد زیادی از تراکنش‌های شبکه را پردازش کند.

DOT یک توکن حاکمیتی است که به دارندگان آن حق رأی می‌دهد و کاربران همچنین می توانند برای اطمینان بیشتر از شبکه، DOT را در شبکه “استیک” بدهند. مهمتر از همه، دارندگان برای ایجاد پاراچین های جدید به DOT ​​نیاز دارند. البته این امر باعث افزایش تقاضا برای DOT از طرف کسانی است که به دنبال راه اندازی در شبکه هستند.

پیتر ماوریک (Peter Mauric)، رئیس امور فناوری‌های پولکادات، گفت: “پیشنهاد شورای امروز برای شروع عرضه پاراچین ها در پولکادات یک گام بزرگ برای صنعت است”. ارز دیجیتال پولکادات به عنوان تنها پروتکل لایه صفر در بلاک چین طراحی شده است.

لایه ها، در اصطلاحات کریپتو معمولاً به سطوح ساخته شده در بالای بلاک چین اشاره می‌کنند. فن‌آوری‌های لایه ۲ مانند لایتنینگ برای بیت کوین یا پالی گان برای اتریوم، با برداشتن بخشی از بار بلاک چین (لایه ۱)، به پردازش سریعتر معاملات کمک می‌کند. در مقابل ، “لایه صفر”، با ترکیب بلاک چین‌های مختلف، کارایی را افزایش می‌دهد.

پولکادات حاصل ایده گاوین وود و رابرت هابرمیر بنیانگذار اتریوم است که هر دو نقش‌های کلیدی توسعه را در Parity ایفا می‌کنند. تا سال ۲۰۱۹، Parity هنوز زمان را بین اتریوم و پولکادات تقسیم می‌کرد. اما پس از سال‌ها دومین سرویس گیرنده اتریوم، تصمیم گرفت در دسامبر پایگاه داده کد را به یک سازمان مستقل غیر متمرکز واگذار کند و توجه خود را به طور تمام وقت به پولکادات معطوف کند.

پریتی (Parity) یکی از تیم های ویژه ای است که بر روی بهبود اکوسیستم اتریوم کار می‌کند.

در می ۲۰۲۱ پولکادات پاراچین ها را در شبکه آزمایشی کوزاما (Kusama) خود در دسترس قرار داد. کوزاما، نوعی شبکه آزمایشی برای ویژگی‌های پولکادات با توکن مخصوص خود (KSM)، با ارزش بازار ۳ میلیارد دلار است. ظرف چند روز، دارندگان توکن DOT امیدوارند که افزایش قیمت امروز و ظهور پاراچین ها در شبکه اصلی باعث رشد بیشتر این رمز ارز شود.

به نظر می‌رسد پولکادات اکنون به راه اندازی پاراچین های مورد انتظار و گسترش اکوسیستم شبکه نزدیک شده است. یازده حراج مختلف طی یک دوره چهار ماهه تا مارس ۲۰۲۲ انجام می‌شود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *