اخبار ارز دیجیتال

فروش سه عکس از ویتالیک بوترین به عنوان توکن NFT

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

روز سه شنبه در تاریخِ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، متیو ریمر (Matthew Reamer)، عکاس کالیفرنیایی، اعلام کرد سه عکس از ویتالیک بوترین را با عنوان توکن NFT (توکن غیرمثلی) به فروش می‌رساند. ریمر عکس بوترین را چهار ماه پس از راه اندازی اتریوم در سال ۲۰۱۵ برای چاپ روی جلد یک مجله سوئیسی گرفت.

عکس‌هایی که به عنوان توکن NFT به حراج گذاشته شده است در زمان شهرت بوترین به دلیل راه اندازی اتریوم به عنوان دومین رمز ارز برتر جهان گرفته شد.

اولین عکس، بوترین با یک لپتاپ بر روی تختخواب در حال مطالعه است و تا به حال ۱/۶۵ اتر برای آن پیشنهاد شده است. دو عکس بعدی، یکی تصویر تمام و به صورت نشسته از بوترین و دیگری تنها از صورت او است.

عکس بوترین
عکس بوترین به عنوان توکن غیرمثلی
عکس بوترین به عنوان توکن NFT

این تصاویر توسط نشریه سوئیسی Das Magazin برای پروفایل بوترین ۲۱ ساله در آن زمان سفارش داده شدند. داس مگازین در ۴ نوامبر ۲۰۱۵ با ریمر تماس گرفت و از بوترین به عنوان مخترع “یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین که می‌تواند سیستم مالی را متحول کند” نام برد.

ریمر برای این عکس‌ها حدود ۷۵۰ دلار دستمزد گرفت. در آن زمان، قیمت هر اتریوم حدود یک دلار بود. قیمت اتریوم در حال حاضر ۳۲۲۹ دلار است.

دستاوردهای بوترین بسیار بیشتر از یک رمز ارز است. بلاک چین اتریوم قرارداد هوشمند را متداول کرد و میلیاردها دلار خدمات مالی و دارایی‌های دیجیتالی به وجود آورد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *