اخبار ارز دیجیتال

PwC هنگ کنگ یک قطعه زمین در متاورس The Sandbox خریداری کرد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

سندباکس Sandbox که زیرمجموعه Animoca Brands است، اعلام کرده است که “PwC هنگ کنگ یک قطعه زمین در متاورس Sandbox خریداری کرده است”.

Animoca Brands که در ژانویه ۲۰۱۴ توسط Yat Siu و David Kim تأسیس شد، و زیرمجموعه‌های مختلف آن، مجموعه گسترده‌ای از بازی‌های بلاک چین، بازی‌های سنتی و سایر محصولات را توسعه و منتشر می‌کنند که بسیاری از آنها بر اساس برندهای محبوب جهانی، مانند Formula 1، Disney، WWE، Power Rangers، MotoGP، و Doraemon.

Animoca Brands همچنین با بیش از ۱۰۰ سرمایه گذاری در شرکت های بلاک چین مرتبط با NFT، از جمله Sky Mavis (Axie Infinity)، Dapper Labs (NBA Top Shot)، OpenSea، Harmony، Bitski و Alien Worlds یک سرمایه گذار پرکار است. در اینجاست که Binance Research در آگوست ۲۰۲۰ متاورس Sandbox را توصیف کرد:

Sandbox یک دنیای مجازی است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، جایی که بازیکنان می‌توانند تجربه‌های بازی خود را بسازند، مالکیت کنند و کسب درآمد کنند. توکن SAND یک توکن ERC-20 است که برای انتقال ارزش و همچنین سهام‌داری و مدیریت استفاده می‌شود. بازیکنان می‌تواند دارایی‌های دیجیتالی را به شکل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ایجاد کند، آن‌ها را در بازار آپلود کند و با ابزار Game Maker در بازی‌ها ادغام شود.

و در اینجا توصیف تیم Sandbox درباره SAND و LAND است:

SAND توکن ابزاری است که در سراسر اکوسیستم Sandbox به عنوان پایه ای برای تراکنش ها و تعاملات استفاده می شود. این یک توکن ابزاری ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. عرضه محدود ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ SAND وجود دارد.

متاورس Sandbox از زمین ها Lands تشکیل شده است، که بخش‌هایی از این جهان که متعلق به بازیکنان هستند و برای ایجاد و کسب درآمد از تجربیات استفاده می شود. تنها ۱۶۶۴۶۴ زمین در دسترس خواهد بود که می تواند برای میزبانی بازی ها، ساخت تجربه های چند نفره، ایجاد مسکن یا ارائه تجربیات اجتماعی به جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

طبق داده‌های بازار NFT OpenSea با اتریوم، در حال حاضر، ارزان‌ترین زمینی که می‌توانید در متاورس The Sandbox خریداری کنید، ETH 2.93 است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط Animoca Brands در روز پنجشنبه (۲۳ دسامبر)، ویلیام گی، شریک PwC هنگ کنگ، این را بیان کرد:

متاورس امکانات جدیدی را برای سازمان‌ها برای ایجاد ارزش از طریق مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه و همچنین معرفی راه‌های جدید برای تعامل با مشتریان و جوامع خود ارائه می‌کند. ما از تخصص خود استفاده خواهیم کرد تا به مشتریانی که مایل به پذیرش متاورس هستند در مورد طیف کاملی از چالش های ارائه شده توسط این پدیده دیجیتالی جهانی در حال ظهور، مشاوره دهیم.

و سباستین بورگت، مدیر اجرایی The Sandbox، اظهار داشت:

متاورس برای تجارت باز است. ما از PwC هنگ کنگ استقبال می کنیم تا تجربه کند چگونه The Sandbox تجربیات جدید و راه هایی را برای برندها برای ارتباط با مشتریان ایجاد می کند. زمان هیجان انگیزی است و PwC در خط مقدم این مرز نوظهور قرار دارد.

در ۲ نوامبر، The Sandbox اعلام کرد که توانسته است ۹۳ میلیون دلار در آخرین دور تأمین مالی خود که توسط دومین صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر گروه سافت بانک، Vision Fund 2 هدایت می شد، جمع آوری کند.


گزارش رویترز که در ۲ نوامبر منتشر شد، گفت که این آخرین دور تأمین مالی «کمی بیش از یک سال پس از آخرین دور آن انجام شد، زیرا شرکت شاهد رشد سریع کاربران فعال ماهانه و عبور از ۱۴۴ میلیون دلار حجم تراکنش در این پلتفرم بود». همچنین اشاره کرد که این اولین باری بود که Vision Fund 2، که ممکن است بزرگترین صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز بر فناوری در جهان باشد، در “شرکتی که ارز دیجیتال خود را منتشر می کند” سرمایه گذاری می کند.

فهرست افراد مشهور و برندهایی که The Sandbox با آنها همکاری کرده است شامل اسنوپ داگ، South China Morning Post، Hell’s Kitchen و آتاری است. سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل The Sandbox در مصاحبه ای به رویترز گفت:

ما در حال ایجاد این فراجهان باز هستیم. ما Sandbox را در برابر آن شرکت‌های غول‌پیکر فناوری قرار می‌دهیم که ادعا می‌کنند متاورس متعلق به آنهاست، و جایگزینی را ارائه می‌کنیم که کاربران در اولویت قرار دارند.

در همان روز، The Sandbox توییت کرد که این دور سرمایه‌گذاری به آن کمک می‌کند تا «استراتژی رشد، عملیات، و جذب بازیکن» خود را در اکوسیستم The Sandbox افزایش دهد “در حالی که بیانیه ای واضح ارسال می کند مبنی بر اینکه نوآورترین صندوق جهان به Web3 و تمرکززدایی به عنوان روند اصلی بعدی اعتقاد دارد.”

این شرکت ادامه داد که شرکای استراتژیک جدیدش، مانند Galaxy Interactive، همچنین از دسترسی جهانی The Sandbox بهره خواهند برد و شبکه برندها، IP ها و استودیوهای بازی را که علاقه مند به ورود به یک متاورس باز متمرکز بر اقتصاد متعلق به بازیکن و UGC هستند، گسترش دهند.

Sandbox همچنین موفقیت خود را در دنیای املاک مجازی برجسته کرد:

در نهایت، این شرکت اشاره کرد که به سازندگان در پلتفرم خود با «۹۵ درصد سهم درآمد» و «سرمایه‌گذاری مجدد ۵۰ درصد از کل جریان‌های درآمد SAND دلاری در بنیاد، که اکنون به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است، به سازندگان در پلتفرم خود پاداش می‌دهد، که به هنرمندان، سازندگان و بازیکنان کمک هزینه می‌دهد. ”

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *