اخبار ارز دیجیتال

فعال شدن آدرسی حاوی ۳۲۱ بیت کوین پس از ۹ سال

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

سرویس ردیابی رمز ارز Whale Alert در توییتر خود اعلام کرده است که در هشت ساعت گذشته، یک کیف پول غیرفعال بیت کوین فعال شده است.

تنها چند سال پس از اینکه خالق مرموز بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، از رادار خارج شد، از سال ۲۰۱۳ فعال نشده بود، اما هولدرهای بیت کوین هنوز می توانستند سایه حضور او را احساس کنند.

این کیف پول حاوی ۳۲۱ بیت کوین است. اکنون که ۸٫۸ سال می گذرد، ارزش این ارز دیجیتال از ۶۵۹۴ دلار به ۱۵۱۰۳۰۴۶ دلار رسیده است. بیت کوین در کیف پول تا به حال تقریبا ۲۲۹۰ مرتبه افزایش یافته است.

در کامنت ها، یکی از کاربران توییتر توضیحات متعددی برای فعال سازی این کیف پول ارائه کرده است. آنها بر این باورند که گزینه‌های زیادی در اینجا امکان‌پذیر است، از تصمیم ساتوشی ناکاموتو برای بازگشت به سرمایه‌گذار صبور که اکنون می‌خواهد بیت کوین خود را بفروشد تا شخصی که به سادگی عبارت اصلی خود را برای کیف پول بیت‌کوین به یاد می‌آورد.

چه در سال گذشته و چه در سال جاری، چندین کیف پول غیرفعال بیت کوین که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ غیرفعال بودند که ده ها میلیون دلار را در این ارز دیجیتال را حمل می کردند، فعال شدند. در گذشته، جامعه از فعال‌سازی کیف پول‌های قدیمی می‌ترسید، زیرا نهنگ‌هایی که بیت کوین را از آن‌ها منتقل می‌کردند، می‌توانستند قیمت بیت کوین را با فروش خود پایین بیاورند. با این حال، در حال حاضر، این حرکات تاثیری بر قیمت ارز دیجیتال پیشرو یعنی بیت کوین ندارد.

جک دورسی: بیت کوین جایگزین دلار می شود

جک دورسی، مدیر عامل سابق و یکی از بنیانگذاران توییتر در ۲۱ دسامبر در توییتی اعلام کرد که بیت کوین جایگزین دلار آمریکا خواهد شد. این توییت در پاسخ به سوال کاردی بی، خواننده رپ برنده جایزه گرمی در توییتر مبنی بر اینکه آیا ارز دیجیتال جایگزین دلار می شود یا خیر بود.

دورسی به این سوال پاسخ داد: «بله، بیت کوین خواهد شد.»


پس از این توییت، قیمت اتریوم و بیت کوین ۵٫۶ درصد در Coindesk افزایش یافت. بیت کوین با قیمت ۴۸۶۷۷٫۰۳ دلار و اتریوم با ۴۰۲۱٫۰۴ دلار معامله می شد. دورسی، مدیرعامل شرکت پرداخت دیجیتال Square، که اخیرا نام شرکت خود را به Block تغییر داده است، از سال ۲۰۱۸ یکی از طرفداران برجسته بیت کوین است.

رئیس سابق توییتر در ماه نوامبر از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری کرد و پاراگ آگراوال، مدیر ارشد فنی جایگزین او شد. مدیر عامل فعلی آگراوال شناخته شده است که به شدت در پروژه های غیرمتمرکز توییتر مشارکت داشته است.

در ماه اکتبر، دورسی گفته بود که بلاک، که پروژه‌های فعلی متمرکز بر بیت کوین را دارد، به دنبال ساخت یک سیستم استخراج بیت کوین بر اساس سیلیکون سفارشی و منبع باز برای افراد و مشاغل خواهد بود.


در همین حال، تبادل توییتر بین کاردی بی و دورسی واکنش‌های گسترده‌ای را در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی برانگیخت.

دنیس پورتر، سرمایه‌گذار بیت‌کوین، می‌گوید: «اگر در سال ۲۰۱۷ به من می‌گفتید که یک میلیاردر و یک ستاره پاپ درباره نحوه جایگزینی بیت‌کوین با دلار صحبت می‌کنند، باورتان می‌کردم زیرا بیت‌کوین اجتناب‌ناپذیر است.»

در همین حال، بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین، یک الگوی رفتاری منتشر کرد که سعی داشت نشان دهد که دوج کوین از دلار آمریکا پایدارتر است.

منبع خبر: u.today و cnbctv18

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *