اخبار ارز دیجیتال

شیبا اینو پس از انتشار یک خبر جعلی ۸ درصد افزایش یافت

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

پس از انتشار خبر جعلی لیست شدن ارز دیجیتال شیبا در پلتفرم رابین هود (Robinhood) قیمت این میم کوین تا ۸ درصد افزایش یافت. البته این افزایش قیمت چندان ادامه نیافت و با تکذیب خبر توسط رابین هود، قیمت شیبا با افت همراه شد. این ارز دیجیتال همچنان در جایگاه ۱۹ با ارزش بازار ۴٫۴ میلیارد دلار قرار دارد.

“First Squawk”، اکانتی است که این خبر جعلی را در توییتر منتشر کرد و حتی پس از کذب خبر توسط رابین هود خبر خود را حذف نگرده است. پست این اکانت در توییتر ۱۴۰۰ لایک خورده است.

توییت خبر جعلی لیست شدن ارز شیبا در رابین هود

این حساب توییتر قبلا به دلیل انتشار شایعه ای درباره مورد تعقیب قرار گرفتن ایلان ماسک توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در زمینه انتشار توییت‌های دوج کوین، مورد بررسی قرار گرفته بود.

شیبا اینو در حال حاضر دوازدهمین ارز دیجیتال بازار با ارزش ۴٫۴ میلیارد دلار است.

این میم کوین همچنین پس از اصلاح ۱۰ درصدی، ۱۷ درصد افزایش یافت. در حال حاضر سفارشات خرید شیبا اینو ۱۵ درصد بیش از سفارشات فروش است. با افزایش قدرت خرید تقریباً ۸۰ دراندگان ارز شیبا در سود هستند.

افزایش سفارشات خرید ارز شیبا

پس از توییت اخیر ایلان ماسک که در آن او یک حیوان با نما شبیه شیبا اینو و موشکی که در دست دارد، قیمت شیبا تقریباً ۱۰ افزایش یافت، اما پس از آن کمی کاهش پیدا کرد. در حال حاضر، پس از افزایش ۲ درصدی قیمت روزانه این رمز ارز ۰٫۰۰۰۰۲۸۰۷ دلار است.

بر اساس داده‌های موجود، در حال حاضر قدرت خرید بیشتر از تعداد سفارشات فروش است که نشان می‌دهد شرکت کنندگان در بازار هنوز منتظر خرید ارز شیبا با الگوی میم هستند.

علاوه بر موارد ذکر شده، نهنگ‌ها شروع به جابجایی وجوه از آدرس های خود کرده اند که این نیز با افزایش قیمت ارتباط دارد.

دارندگان شیبا از افزایش سفارشات خرید چه سودی می‌برند؟

درست مانند دوج کوین، اکثر دارندگان توکن در حال حاضر سود خود را حفظ می‌کنند و ۷۸ درصد آدرس ها با قیمتی کمتر وارد بازار می‌شوند. اگرچه این توکن از بالاترین ارزش روزانه‌ی خود عبور کرده است، اما اکثر آدرس‌ها همچنان سود خود را حفظ می‌کنند.

با توجه به سابقه مراحل اصلاح بازار شیبا، زمانی که بیشتر آدرس‌ها ۹۰ تا ۹۵ درصد سود کنند، “خرید بیش از حد” در نظر گرفته می‌شود. دلیل اصلی چنین پرایس اکشنی مربوط به این است که بیشتر تریدرها زمانی که رمز ارزی کاهش پیدا می‌کند به دنبال کسب سود هستند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *