اخبار ارز دیجیتال

شیبا اینو محبوب ترین رمز ارز در CoinMarketCap در سال ۲۰۲۱

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

ارز دیجیتال Shiba Inu محبوب ترین رمز ارز درسایت CoinMarketCap در سال ۲۰۲۱ بود که از بیتکوین و دوج کوین پیشی گرفت. ارز دیجیتال شیبا عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین و اتریوم داشت و در سال ۲۰۲۱ به پربیننده ترین ارز دیجیتال در جمع آوری داده های رمزنگاری CoinMarketCap تبدیل شد.

سال ۲۰۲۱ بدون شک سال خوبی برای شیبا اینو (SHIB) بوده است، زیرا این میم کوین به ثبت نقطه عطف پشت سر هم ادامه می داد. با دستیابی به یک شاهکار دیگر، قاتل دوج کوین به عنوان پربازدیدترین ارز دیجیتال در پلتفرم محبوب ردیابی قیمت CoinMarketCap در سال ۲۰۲۱ ظاهر شد و از دارایی های ارزهای دیجیتال برتر از جمله بیت کوین (BTCاتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) پیشی گرفت.

شیبا اینو برنده پربازدیدترین ارز دیجیتال سال ۲۰۲۱ شد

بر اساس CoinMarketCap، رمزارز شیبا بیش از ۱۸۸ میلیون بازدید در ۱۲ ماه گذشته ثبت کرده است که حدود ۴۳ میلیون بیشتر از ۱۴۵ میلیون بازدید بیت کوین در سال جاری است. دوج کوین با ۱۰۷ میلیون بازدید در رتبه سوم پربازدیدترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ قرار گرفت و پس از آن کاردانو و اتریوم به ترتیب با ۸۶ میلیون بازدید و ۸۱ میلیون بازدید در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

جالب اینجاست که شیبا اینو تنها ۱۵ ماه از عمرش می گذرد اما در حال حاضر سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است.

در ماه اکتبر، SHIB بیش از ۱۳۳ درصد در یک دوره چهار روزه افزایش یافت و به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۰٫۰۰۰۰۸۸ دلار رسید. روند صعودی باورنکردنی و ثابت، ارزش کل بازار آن را به بیش از ۴۱٫۵ میلیارد دلار رساند. همانطور که در آن زمان، این کوین در میان ۱۰ دارایی برتر رمزنگاری از نظر ارزش بازار پیشی گرفته از دوج کوین قرار گرفت.

محبوب در میان صرافی های برتر

علی‌رغم تمام موفقیت‌هایی که این ارز دیجیتال در سال گذشته به دست آورده است، شیبا اینو همچنان در بین سرمایه‌گذاران و نهادهای رمزنگاری محبوبیت پیدا می‌کند.

همین ماه گذشته، کراکن صرافی محبوب ارز دیجیتال در توییتر اعلام کرد که اگر توییت بیش از ۲۰۰۰ لایک به دست آورد، از رمزارز شیبا پشتیبانی خواهد کرد. با کمال تعجب، این توییت بیش از ۴۱۰۰۰ لایک دریافت کرد، زیرا در آن زمان CryptoPotato توسعه را گزارش کرد، و آن را به دومین توییت محبوب صرافی تبدیل کرد.

در همین حال، داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط شرکت اطلاعاتی پیشرو Global Data نشان داد که مکالمات رسانه‌های اجتماعی در مورد توکن SHIB در سال جاری ۱۶۰۰۰ درصد افزایش یافته است که به میم کوین بیشترین نرخ رشد را در مقایسه با سایر ارزهای رمزنگاری شده در رتبه ۱۰ برتر داده است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *