اخبار ارز دیجیتال

سولانا با رشد ۱۲ درصدی جایگاه ششم بازار را به خود اختصاص داد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

ارز دیجیتال سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درصد افزایش یافت و به همین دلیل جایگاه ششم در بازار را به خود اختصاص داد. ارزش بازار این ارز دیجیتال حدود ۶۰٫۵۴۴ میلیارد دلار است و کمتر از ۱۱ درصد با ارز دیجیتال کاردانو فاصله دارد. ارزش بازار کاردانو برابر با ۷۰٫۸۷۶میلیارد دلار است.

ارزش بازار سولانا به کاردانو نزدیک می‌شود

روز جمعه در تاریخِ ۳۰ مهر ۱۴۰۰، ارز دیجیتال سولانا (SOL) توانست جایگاه ششم را از نظر بزرگترین ارزش گذاری بازار کریپتو جهان به خود اختصاص دهد. در زمان نوشتن خبر سولانا با قیمت ۱۹۹٫۵۲ دلار مبادله می‌شود و نسبت به روز گذشته ۱۲٫۴ درصد افزایش یافته است. آمارهای هفت روزه نشان می‌دهد که سولانا در هفته گذشته ۳۷٫۵ درصد افزایش یافته است و در ۳۰ روز گذشته، با ۶۸٫۲ درصد رشد همراه بوده است. پس از اینکه ارز دیجیتال ششمین جایگاه بزرگ ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داد، تعداد زیادی از افراد در رسانه‌های اجتماعی درباره این رمز ارز بحث کردند.

نمودار 24 ساعته ارزش سولانا

ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر روز جمعه، حدود ۹۷۹۰۰ توییت با هشتگ سولانا در توییتر منتشر شد. کاردانو (ADA) چهارمین رمز ارز از نظر ارزش بازار، ۱٫۰ درصد در طول هفت روز گذشته کاهش یافت و اگر سولانا به رشد خود ادامه دهد، ممکن است از ارز دیجیتال کاردانو پیشی بگیرد. توکن ADA پس از اینکه ماه‌ها در جایگاه سومین رمز ارز بازار ارزهای دیجیتال قرار داشت، چند درصد کاهش یافت و به جایگاه چهارم رسید. در زمان نوشتن خبر هر توکن کاردانو با قیمت ۲٫۱۵ دلار مبادله و معامله می‌شود. ارزش بازار کاردانو حدود ۷۰,۸۷۶ میلیارد دلار است و حدود ۱۰ درصد با بازار سولانا فاصله دارد.

در حالی که دارندگان کاردانو ۱۹۳۶ درصد سود در یک سال داشتند، سود سالانه سولانا ۱۰٫۸۶۸ درصد افزایش یافت.

در حال حاضر، نسبت به سال ۲۰۲۰، کاردانو با رشد همراه بوده و بیش از ۱٫۹۳۶ درصد سود کرده است. با این حال سولانا نسبت به کاردانو سود قابل توجهی بدست آورده است؛ زیرا سرمایه گذاران ۱۰٫۸۶۸ درصد سود کسب کرده است. در حالی که دارایی کریپتو سولانا از نظر قیمتی بهتر از کاردانو است، سولانا همچنین دارای ۶٫۵۷ میلیارد دلار در حجم معاملات جهانی در ۲۴ ساعته است، در حالی که حجم معاملات ۲۴ ساعته کاردانو ۲٫۱ میلیارد دلار است. پنج جفت برتری که امروز با سولانا مبادله می‌شوند شامل تتر، دلار، بیت کوین، استیبل کوین بایننس و یورو هستند که تتر ۴۲٫۷۱ درصد از کل حجم معاملات جفت رمزارز سولانا را در اختیار دارد.

حجم معاملات جفت رمز ارزهای سولانا

جفت رمز ارز برتر کاردانو نیز تتر (USDT) است؛ زیرا این استیبل کوین ۶۰٫۶ درصد از کل مبادلات کاردانو را به خود اختصاص می‌دهد. پس از جفت رمز ارز معاملاتی برتر کاردانو، تتر بیت کوین، دلار، استیبل کوین بایننس، یورو و اتر هستند. داده‌ها و تجزیه و تحلیل بازارهای کریپتو نشان می‌دهد که فعال ترین صرافی ارز دیجیتال سولانا (SOL) در روز جمعه بایننس بود. داده‌های بازار در ۲۲ اکتبر نشان می‌دهد که فعال‌ترین بازاری که آدا را معامله می‌کرد نیز بایننس بود.

در حال حاضر سولانا به عنوان یک بلاک چین موثر و شناخته شده، طرفداران زیادی دارد. با توجه به بازار داغ ارز دیجیتال سولانا در ۲۰۲۱، افراد زیادی مایل به سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال هستند.

با افزایش ۱۲ درصدی سولانا، این رمز ارز نیز توانست به سرعت از ریپل پیشی بگیرد. رسیدن سولانا به جایگاه ششم بازار نقطه عطفی مهم برای این ارز به حساب می‌آید. این افزایش قیمت از خوش بینی سرمایه گذاران و هولدرها نسبت به افزایش مداوم ارزش سولانا خبر می‌دهد.

صعود بازار سولانا به اخبار و تحلیل‌های فاندامنتال بستگی دارد. این بلاک چین در حال حاضر به دلیل کارایی و مقیاس پذیری بالا در بین توسعه دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز محبوبیت زیادی پیدا کرده است

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *