آموزش سرمایه گذاری

آینده ارز دیجیتال لونا از ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۱ + پیش بینی قیمت LUNA

خرید و فروش ارزدیجیتال
۳
(۲)

آینده ارز دیجیتال لونا عبارتی که پس از سقوط شدید استیبل کوین پروژه ترا Terra به یک موضوع پر جستجو در میان کاربران کریپتو تبدیل شد. خیلی از سرمایه‌گذاران به‌دنبال این بودند که آیا پروژه لونا حذف خواهد شد یا چه آینده‌ای مورد انتظار لونا است؟ برای یافتن پاسخ چنین پرسش‌هایی این مقاله به عنوان راهنما و چشم‌اندازی از آینده پروژه ارز لونا است. 

در این مقاله قصد داریم آینده ارز دیجیتال لونا را بررسی کنیم. قبل از این که به سراغ پیش بینی آینده ارز لونا برویم مروری بر آنچه برای پروژه ترا (Terra) اتفاق افتاده است، می‌کنیم. قیمت لحظه ای لونا و قیمت لونا کلاسیک را در بخش های لینک شده مشاهده و برای خرید می‌توانید اقدام کنید.

نگاهی کوتاه بر ارز دیجیتال لونا

ارز دیجیتال لونا LUNA در سال ۲۰۱۸ توسط Terraform Labs، متعلق به Do Kwon و Daniel Shin راه‌اندازی شد که تغییری را به‌عنوان یک شبکه پرداخت مالی غیرمتمرکز ایجاد کرد که جایگزین پرداخت معمولی در بلاک‌چین می‌شود. پروژه ترا Terra از استیبل کوین‌های با پشتوانه ارز فیات برای تقویت سیستم‌های پرداخت جهانی استفاده می‌کند. 

نام

Terra

نماد

LUNA

عرضه کل

۱,۰۰۴,۲۶۲,۷۰۱

عرضه در گردش

۲۷۰,۵۲۵,۰۷۹

مارکت کپ

۲۱۸,۷۱۱,۶۷۸,۵۷۰ دلار

جایگاه در بازار

۱۲۲

پس از سقوط لونا و شکست بزرگ پروژه Terra بسیاری از افراد به دنبال این بودند تا ببینند آینده ارز لونا چه خواهد شد؟ آیا می‌توان به اینده آن امیدوار بود یا خیر. این ارز دیجیتال حتی برای مدتی از لیست صرافی‌های بزرگی چون بایننس حذف شد که شکست برزرگی برای این پروژه کریپتو به حساب می‌آید. در میان این سر و صدای ایجاد شده دو کوان، مدیرعامل پروژه، پیشنهاداتی مبنی بر جبران خسارت ضرر مالباختگان ارائه کرد. قرار شد در تاریخِ ۲۷ می ۲۰۲۲ شبکه لونا سابق به لونا کلاسیک تغییر نام دهد و پروژه جدید برای احیای ترا با نام لونا LUNA 2.0 به صورت ایردارپ به کیف پول کاربران و سرمایه گذاران واریز شود. 

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال لونا LUNA 

 بر اساس داده‌های جمع آوری شده در کوین مارکت کپ تا تاریخِ ۲۱ می ۲۰۲۳ ارز دیجیتال لونا در جایگاه ۱۲۲ بازار قرار دارد و با قیمت ۰٫۹۲۸۸ دلار معامله می‌شود. ارز دیجیتال لونا در ۲۴ ساعت گذشته ۰٫۲۷ درد افزایش یافته است و به $۰٫۹۲۷۸ رسیده است. با مقایسه مارکت امروز و دیروز نیز این کاهش قیمت را مشاهده خواهیم کرد.

در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش فعلی کریپتو ۷٫۲۷ درصد کاهش یافته است. اگر ارزش بازار فعلی LUNA را با دیروز مقایسه کنیم، می بینید که ارزش بازار نیز کاهش یافته است. از ۷ روز گذشته LUNA روند صعودی خوبی داشته و ۰٫۹۸ درصد افزایش یافته است. ترا اخیراً پتانسیل بسیار قوی نشان داده است و این می تواند فرصت خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

پس از مقایسه قیمت فعلی با قیمت ۳۰ روز گذشته، مشاهده می شود که ترا ۳۴٫۵۸۰ درصد در ارزش خود افزایش یافته است. حداقل قیمت ۰٫۸۸۸۶ دلار و حداکثر قیمت ۱٫۳۲۲۶ دلار است.

قیمت لونا در ۹۰ روزه حدود ۵۷٫۴۱٪ کاهش یافت و کمترین قیمت ۰٫۸۸۸۶ دلار و بیشترین قیمت ۱٫۸۹۲۱ دلار در ۹۰ روز بوده است. ترا لونا در ۴ ماه گذشته ۳۰٫۵ درصد کاهش یافت و حداکثر قیمت حدود ۱٫۳۳ دلار و حداقل قیمت آن حدود ۱٫۲۷ دلار در ۴ ماه گذشته بوده است.

قیمت ارز لونا حتی به زیر ۱ سنت رسید و  از لیست صرافی‌های بزرگی مانند بایننس خارج شد. با این وجود در پینگی در حال خرید و فروش بود. (البته ریسک معاملات بر عهده کاربران بود). شکست پروژه ترا و کاش ۹۹درصدی در عرض یک هفته درس بزرگی در مورد ریسک و نوسان بالای بازار کریپتو به همه ما داد. به غیر از مشکلات استیبل کوین UST دلیل مهم دیگر برای شکست پروژه، افزایش شدید تعداد کوین‌های در گردش ارزهای لونا بود.

تنها در چند روز گذشته تعداد کوین‌های در گردش ۳۴۰ میلیون دلار بود و تقریبا در ۴۸ ساعت گذشته این تعداد به ۶ تریلیون دلار رسید.

همانطور که گفته شد تیم این پروژه به جبران ضررهای مالی سرمایه گذاران در ۲۷ می ایردراپ توکن‌های LUNA 2.0 را آغاز کرد. اما ایردراپ به په کسانی داده شد؟ بنیاد لونا چندین شرط برای ایردارپ لونا تعیین کرده است:

  • کسانی که قبل از سقوط کمتر از ۱۰ هزار لونا در کیف پول‌های خود داشته اند ۳۰ درصد از توکن‌ها را به صورت نقدی دریافت کرده و بقیه‌ی ان در طی ۲ سال پرداخت خواهد شد.
  • سرمایه گذارانی که پس از سقوط ارز دیجیتال لونا را خریداری کرده‌اند، بر اساس ارز خریداری شده لونا یا UST دریافت می‌کنند.
  • نخستین ایردراپ در روز جمعه در تاریخِ ۲۷ می انجام شد و هنوز زمان پایان آن اعلام نشده است.

در تاریخِ ۳۱ می ۲۰۲۱ صرافی پینگی همزمان با صرافی بایننس بازارخرید ارز لونا جدید را فعال و نسبت به محاسبه و واریز ایردراپ لونا اقدام نمود. جالب توجه است در بین صرافی های ایرانی تنها صرافی پینگی و رمزینکس از این ایردراپ پشتیبانی کردند و به تمامی هولدرهای لونا خود طبق فرمول اعلام شده ایردراپ را واریز نمودند. برخی از افراد مشهور مانند مدیرعامل بایننس اعلام کرد: پیشنهاد احیای مجدد لونا کاری از پیش نخواهد برد و جاستین سان، بنیان گذار ترون معتقد بود که بهتر است لون نیز به میم کوین کوین‌ها بپیوندد. در این مقاله تاریخچه قیمت لونا و علت سقوط و اینده ارز دییتال لونا را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که قیمت های پیش بینی شده با توجه به روند بازار است و در صورت تغییر بازار به روز رسانی می‌شود، از طرفی پیش بینی ۱۰۰ درصد برای یک ارز دیجیتال غیرممکن است و تمامی این مقاله نظر کارشناسان وبسایت تجزیه و تحلیل priceprediction.net در مورد قیمت لونا براساس روند بازار است. 

بیشتر بخوانید: ایردراپ لونا توسط صرافی پینگی انجام شد

آینده ارز دیجیتال لونا از ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۱

شبکه ترا یا همان Terra با در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی، فضای فناوری و کاربرد آن در زندگی کاربران در سراسر جهان آسان می‌کند. عوامل زیادی بر قیمت ارز لونا تاثیر می‌گذارد. یکی از این عوامل عرضه و تقاضا است.

معامله‌گران یا تریدرها با این آرزو به بازار می‌آیند که ارز دیجیتالی که در اختیار دارند در آینده سود خوبی را از آن آنها کند و طی چند روز آینده قیمت ارز دیجیتالی که می‌خرند تغییر کند. با این حال، پس از همه گیری ویروس کووید-۱۹ سرمایه‌گذاران به دنبال گزینه‌های جایگزین بودند؛ زیرا قیمت ارز و سهام آنها در حال کاهش بود به این ترتیب ارزش دارایی‌هایشان نیز کاهش یافت. با توجه به این که قیمت ارزهای دیجیتال با پذیرش از سوی مردم تعیین می‌شود پس جای تعجب نیست که وقتی مردم شروع به خرید یک ارز دیجیتال می‌کنند، ارزش آن نیز افزایش یابد.

سال

کمترین قیمت

میانگین قیمت

بیشترین قیمت

۲۰۲۳

$۱٫۱۸ 

$۱٫۲۱ 

$۱٫۳۵

۲۰۲۴

$۱٫۷۰ 

$۱٫۷۴ 

$۲٫۰۲

۲۰۲۵

$۲٫۴۹ 

$۲٫۵۶ 

$۲٫۹۱

۲۰۲۶

$۳٫۴۸ 

$۳٫۵۸ 

$۴٫۳۳

۲۰۲۷

$۵٫۱۰ 

$۵٫۲۵ 

$۶٫۱۰

۲۰۲۸

$۷٫۶۴ 

$۷٫۸۵ 

$۸٫۷۹

۲۰۲۹

$۱۰٫۷۹           

$۱۱٫۱۹           

$۱۳٫۱۳

۲۰۳۰

$۱۶٫۲۸           

$۱۶٫۷۳           

$۱۸٫۶۹

۲۰۳۱

$۲۳٫۷۱           

$۲۴٫۵۵           

$۲۸٫۱۳

با این که ارز دیجیتال ترا در ابتدا مورد توجه بسیاری قرار نگرفت، اما با گذشت زمان و تلاش‌های توسعه دهندگان ارز دیجیتال لونا به عنوان یک رمز ارز پیشرو در بازار ظاهر شد. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار به آینده ارز دیجیتال لونا امیدوارند و معتقدند که این رمز ارز پتانسیل رو به رشد دارد و می‌گویند خرید و فروش ارز لونا می‌تواند سرمایه گذاری خوبی به نظر برسد.

آینده ارز لونا در سال ۲۰۲۳

 پیش‌بینی می‌شود که قیمت ارز لونا در سال ۲۰۲۳ به حداقل ۱٫۱۸ دلار برسد. قیمت این رمز ارز می‌تواند به حداکثر ارزش ۱٫۳۵ دلار با میانگین قیمت ۱٫۲۱ دلار در طول سال ۲۰۲۳ برسد.

پیش بینی قیمت لونا در سال ۲۰۲۴

بر اساس پیش بینی قیمت لونا و تحلیل تکنیکال، پیش بینی می‌شود که ارز دیجیتال شبکه Terra در سال ۲۰۲۴ به حداقل ارزش ۱٫۷۰ دلار برسد. قیمت لونا می‌تواند به حداکثر ارزش ۲٫۰۲ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۱٫۷۴ دلار برسد.

آینده ارز دیجیتال لونا از ۲۰۲۵-۲۰۲۷ 

انتظار می‌رود قیمت لونا  در سال ۲۰۲۵ به حداقل ۲٫۴۹ دلار برسد. قیمت LUNA می‌تواند به بیشترین قیمت یعنی ۲٫۹۱ دلار با میانگین قیمت ۲٫۵۶ دلار در طول سال ۲۰۲۵ برسد. پیش بینی می‌شود که قیمت Terra در سال ۲۰۲۶ به پایین ترین ارزش خود یعنی ۳٫۴۸ دلار برسد. طبق یافته‌ها، قیمت LUNA می‌تواند در این سال با میانگین قیمت ۳٫۵۸ دلار معامله شود.

آینده ارز دیجیتال لونا در 2022-2024

با توجه به تحلیل تکنیکال در مورد داده‌های قیمت گذشته LUNA، در سال ۲۰۲۷ قیمت Terra در حدود حداقل ارزش ۵٫۱۰ دلار پیش بینی می‌شود. ارزش قیمت لونا می‌تواند به حداکثر ۶٫۱۰ دلار با میانگین ارزش معاملاتی ۵٫۲۵ دلار برسد.

آینده لونا LUNA از ۲۰۲۸-۲۰۳۰

پیش‌بینی می‌شود که ارزش ارز دیجیتال لونا در سال ۲۰۲۸ به حداقل ۷٫۶۴ دلار برسد. این رمز ارز همچنین می‌تواند با بیشترین قیمت ۸٫۷۹ دلار و میانگین ۷٫۸۵ دلار در طول سال ۲۰۲۸ معامله شود.

طبق پیش‌بینی و تحلیل تکنیکال، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۹ قیمت ارز دیجیتال لونا به حداقل ارزش ۱۰٫۷۹ دلار برسد. قیمت لونا می‌تواند به حداکثر قیمت ۱۳٫۱۳ دلار با ارزش متوسط ۱۱٫۱۹ دلار برسد. پیش‌بینی می‌شود که لونا در سال ۲۰۳۰ به حداقل ارزش ۱۶٫۲۸ دلار برسد. همچنین می‌تواند به با بیشترین قیمت معاملاتی ۱۸٫۶۹ دلار و میانگین قیمت ۱۶٫۷۳ دلار در طول سال ۲۰۳۰ معامله شود.

 

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال لونا LUNA

پیش بینی قیمت لونا در سال ۲۰۳۱

بر اساس داده‌های جمع آوری شده و تحلیل‌های انجام شده کمترین قیمت لونا در سال ۲۰۳۱ برابر با ۲۳٫۷۱ دلار خواهد بود. بالاترین و میانگین قیمت لونا در سال ۲۰۳۱ به ترتیب برابر با ۲۸٫۱۳ دلار و ۲۴٫۵۵ دلار است.

آینده ارز دیجیتال لونا از دیدگاه وبسایت های برتر تحلیلی

در حالی که ابتدای راه ارز دیجیتال لونا چندان مورد قبول نبود، اما ایجاد اعتماد و تلاش برای آن زمان بر بود. در ادامه چند تحلیلگر برتر بزار پیش بینی قیمت لونا را با توجه به روندی که این رمز ارز در پیش دارد با یکدیگر می‌خوانیم. 

  • پیش بینی آینده ارز دیجیتال لونا توسط وبسایت Wallet Investor

بر اساس پیش‌بینی قیمت لونا (LUNA) در بلند مدت انتظار می‌رود  قیمت لونا در سال ۲۰۲۷ حدود ۲۶۳٫۹ دلار است. اگر سرمایه گذاری ۵ ساله را در نظر بگیریم حدود ۷۴۹۵٫۶۳٪+ سود خواهید کرد. 

  • پیش بینی آینده لونا توسط وبسایت Digital Coin Price

کارشناسان وبسایت Digital Coin Price، بر اساس تحلیل آینده ارز دیجیتال لونا LUNA، پیش‌بینی می‌کنند که ارزش این رمز ارز در سال ۲۰۲۲ بهبود قابل توجهی را ثبت کند. لونا ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۲ حدود ۴٫۷۷ دلار و تا سال ۲۰۲۵ ۷٫۵۱ دلار معامله شود.

  • تحلیل آینده ارز دیجیتال لونا توسط Price Prediction

به نظر می‌رسد که قیمت لونا ممکن است منعکس کننده اصلاح مطابق با پیش بینی قیمت لونل توسط تحلیلگران باشد. ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۲ به راحتی به مرز ۵٫۳۸ دلار برسد.

  • پیش بینی قیمت لونا توسط وبسایت Tech News Leader

اگر بازار شاهد روند صعودی  در ادامه سال ۲۰۲۲ باشد، ممکن است قیمت لونا از ۰٫۰۰۰۱۵۸۴۹ دلار عبور کند. بر اساس پیش‌بینی قیمت لونا ترا (LUNA)، میانگین قیمت آن برای سال ۲۰۲۲ حدود ۰٫۰۰۰۱۴۲۲۹ دلار خواهد بود.

سوالات متداول

بالاترین قیمت پیش بینی شده LUNA برای سال ۲۰۲۲ چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت LUNA در پایان سال ۲۰۲۲ به حداکثر سطح ۳٫۶۹ دلار برسد.

از کجا می توانم لونا بخرم؟

ارز دیجیتال ترا را در صرافی‌های خارجی مانند بایننس، کوین بیس، بیترکس و … فهرست شده است. این صرافی‌های به شما امکان می‌دهند که ارز LUNA را مستقیماً با ارزهای فیات مانند USD، EUR، GBP و غیره یا سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین یا اتریوم معامله کنید. همچنین می‌تونید از صرافی پینگی که در ایران فعالیت می‌کند ارز لونا بخرید یا بفروشید.

آیا ارز لونا ترا در آینده افزایش می‌یابد؟ 

میانگین قیمت لونا (LUNA) ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۰٫۰۰۰۵۷۵۴۱ دلار برسد. اگر سرمایه گذاری تا ۵ سال آینده را در نظر بگیریم، تخمین زده می شود که توکن شبکه به راحتی به مرز ۰٫۰۰۳ دلار برسد.

آیا Terra (Luna) سرمایه گذاری خوبی است؟

بله با توجه به نمودار و روند قیمت ارز می‌توان آینده ارز دیجیتال لونا را درخشان در نظر گرفت. طبق بررسی و پیش بینی های انجام شده سرمایه گذاری بلند در لونا می‌تواند سودآور باشد.

جمع بندی

این مقاله مناسب کسانی است که به دنبال آینده ارز دیجیتال لونا و پیش بینی قیمت آن در سال های ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰ هستند. پیش بینی قیمت بر اساس تجلیل های تکنیکال و نظر کارشناسان برتر بازار است. در سری مقالات پیش بینی و تخلیل آینده می‌توانید از آنچه که برای آینده یک رمز ارز پیش بینی شده است با خبر شوید و سرمایه گذاری عاقلانه تر و با سود بیشتر را شروع کنید.

منبع: priceprediction.net

 

 

میانگین امتیازات ۳ / ۵٫ تعداد رای: ۲

2 دیدگاه

  1. واقعا که تمام تحلیلات چرند و کشکی و من دراوردی بدون هیچ مبنای واقعیست همینطوری واسه خودت دو دو تا چارتا کردیو تو این صفحه تحیل زدی

    1. ضمن اینکه برای ارزهای دیجیتال تنها تحلیل تکنیکال کافی نیست، به خصوص این روزها که اخبار تاثیر زیادی در کاهش یا افزایش قیمت داره. پس بهتره هم تحلیل تکنیکال و هم فاندامنتال رو دنبال کنبن..
      منبع تحلیل در پایان مقاله ذکر شده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *