اخبار ارز دیجیتال

تریدرها: ATOM می تواند افزایشی مشابه AVAX را تا ۱۰۰ دلار داشته باشد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

فراکتال ها، الگوهای تحلیل تکنیکال صعودی و این واقعیت که ۶۷ درصد از کل عرضه استیک شده اند، دلایل اصلی این است که چرا تحلیلگران انتظار دارند ATOM به زودی به بالاترین حد خود برسد.

ارز دیجیتال Cosmos (ATOM) این پتانسیل را دارد که در هفته‌های آینده پیشرفت‌های عمده‌ای را ثبت کند، عمدتا به این دلیل است که بازه زمانی بلندتر نمودار یک الگوی ادامه صعودی را نشان می دهد.

این ساختار که «bull flag» نامیده می‌شود، زمانی ظاهر می‌شود که روند دارایی کاهش می یابد در حالی که بین دو خط روند شیب دار نزولی پرش می شود.

با این حال، در نهایت در جهت روند قبلی خود، با هدف سود برابر با اندازه روند صعودی قبلی خود که به عنوان میله پرچم نیز شناخته می شود، از محدوده خارج می شود.

نمودار قیمت هفتگی ATOM/USD با راه اندازی Bull Flag.

بنابراین، در یک دنیای “عالی”، اگر ATOM قرار باشد از خط روند بالای پرچم با افزایش حجم معاملات، عبور کند، ممکن است به اندازه ارتفاع میله پرچم در حدود ۳۵ دلار افزایش یابد.

این یک هدف قیمتی نزدیک به ۶۵ دلار را از نقطه شکست بالقوه فعلی اندازه گیری می کند.

نزدیک به ۶۴ درصد از کل عرضه ATOM استیک شده اند

راه اندازی صعودی در ATOM به نظر می رسد که توکن بیش از ۳۳۰ درصد از پایین ترین سطح ژوئن خود در ۷٫۸۲ دلار افزایش یافته و به اوج این هفته نزدیک به ۳۲ دلار رسیده است.

کمبود توکن در گردش می تواند نقشی در هدایت خریداران به بازار داشته باشد. داده های واکشی شده توسط Messari نشان داد که نزدیک به ۶۴ درصد از عرضه فعلی ATOM استیک شده است.

داده های استیک ATOM

بر اساس داده‌ها، سرمایه‌گذاران Cosmos بیش از ۱۸۰ میلیون توکن ATOM را برای اعتباربخشی در «Cosmos Hub» خود، یک بلاک چین اثبات سهام که یکی از هاب‌های متعدد در شبکه را تشکیل می‌دهد، استیک کرده اند. در ازای آن، کاربران بخشی از کارمزد تراکنش های شبکه را دریافت می کنند و پاداش ها را مسدود می کنند.

Pentoshi، یک تحلیلگر مستقل بازار، خاطرنشان کرد که افزایش تعداد توکن‌های استیک شده ATOM در بالا بردن قیمت آن مؤثر بوده است.

Twitterati با نام مستعار اضافه کرد که فروشندگان ATOM شتاب خود را از دست داده اند و با استناد به دو اصلاح در طول سه ماهه چهارم که به دلیل فشار خرید بالاتر در نزدیکی سطوح بالای تاریخ قبلی توکن متوقف شد.

نمودار قیمت روزانه ATOM/USD توسط پنتوشی

به گفته این تحلیلگر، ATOM به وضوح علائم جذب می بیند.

فراکتال Avalanche پتانسیل ATOM را برجسته می کند

تحلیلگر دیگری که با نام مستعار «Bluntz» شناخته می‌شود، پیش‌بینی کرد که ATOM بر اساس دستاوردهای مشابهی که در اوایل سال جاری توسط یکی از رقبای اصلی بلاک چین (AVAX) منتشر شده بود، به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

مانند پنتوشی، بلانتز شانس ATOM را برای بازبینی رکورد قبلی خود به عنوان پایگاهی برای ادامه روند صعودی خود می بیند. در راه اندازی مشابه، AVAX پس از یافتن یک پایه محکم در منطقه پشتیبانی ۵۰ تا ۶۰ دلاری، نزدیک به ۲۵۰ درصد افزایش یافت.

نمودار قیمت روزانه ATOM/USD در مقابل AVAX/USD توسط Bluntz

به گفته بلانتز، ATOM به راحتی می تواند در میان مدت به ۱۰۰ دلار برسد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *