اخبار ارز دیجیتال

ممنوعیت پرداخت به بایننس توسط بانک بارکلیز انگلیس

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بانک بارکلیز بریتانیا برای کمک به حفظ امنیت پول مشتریان ممنوعیت پرداخت به بایننس را اعلام کرد.

چکیده:

  • بانک انگلیسی بارکلیز (Barclays) تایید کرد که مشتریان قادر به واریز وجه به صرافی ارز دیجیتال بایننس نخواهند بود.
  • بارکلیز برای حفظ امنیت مشتریان تصمیماتی گرفته است.
  • طی چند ماه اخیر صرافی آنلاین بایننس در چندین کشور با فشار نظارتی روبرو شده است.

بانک بارکلیز انگلیس به مشتریان اطلاع داده است که دیگر اجازه پرداخت‌‌ها از طریق کارت‌های اعتباری به صرافی ارز دیجیتال بایننس را نخواهد داد.

بانک بارکلیز انگلیس، واریز پول به بایننس را ممنوع کرد

بارکلیز مانع پرداخت‌ها به صرافی ارز دیجیتال بایننس شده است.

دارندگان حساب در بانک بارکلیز که قبلاً پول به صرافی ارسال کرده بودند، روز دوشنبه در تاریخِ ۱۴ تیر ۱۴۰۰ پیامی دریافتند که آنها را از این تغییر مطلع می‌کرد.

متن پیام حاوی اطلاعات زیر بود:

“به امن نگه داشتن پول مشتريان كمک خواهیم کرد. برای اطلاعات بيشتر وبسايت اداره امور مالی بریتانیا (FCA) در رابطه با فعالیت‌های صرافی بایننس را جستجو کنند.

مشتریان ناراضی بلافاصله برای ابراز نگرانی‌های خود به توییتر رفتند و پیامی مشابه را از حساب رسمی Barclays UK دریافت کردند.

بارکلیز تنها بانک انگلیس نیست که در برابر رمز ارز‌ها موضع می‌گیرد. Natwest اخیراً ممنوعیت مشابهی را به امید حفظ از مشتریان در برابر کلاهبرداری صادر کرده است. همچنین بانک سرمایه گذاری HSBC در بریتانیا خرید سهام میکرواستراتژی (MSTR) را به دلیل حمایت از بیت کوین برای مشتریان خود ممنوعه کرده است.

مطلب مرتبط: ممنوعیت فعالیت بایننس در انگلستان

بانک بارکلیز به مشتریان خود خبر داده که پرداخت‌‌ها از طریق کارت‌های اعتباری به مقصد صرافی بایننس را تا اطلاع ثانوی متوقف می‌کند. از طرفی به مشتریان اطمینان داد که این اقدام تاثیری در توانایی آنها برای برداشت وجه از صرافی ندارد.

طی ماه گذشته (ژوئن ۲۰۲۱)، صرافی ارز دیجیتال بایننس با چندین مسئله نظارتی هم در انگلیس و هم در سطح جهانی روبرو شده است. در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۱، اداره امور مالی، بایینس را از ارائه مشتقات رمز ارز در انگلیس منع کرد دقیقاً مانند همان حکم FCA که بارکلیز در تصمیم خود برای توقف پرداخت‌ها به صرافی ذکر کرد. در همان صفحه پیام‌ها، FCA در مورد سرمایه گذاری در دارایی‌های دیجیتال نیز توصیه‌های کلی تری ارائه می‌دهد. در این وبسایت آمده است:

“مراقب تبلیغات آنلاین و رسانه‌های اجتماعی باشید که امید سود بالا از سرمایه گذاری در رمز ارز و مشتقات رمز ارز‌ها را می‌دهند. همیشه اگر با شما تماس بگیرند، شما را تحت تأثیر قرار ی‌دهند که به امید سود بیشتر هرچه سریع تر در رمز ارز‌ها سرمایه گذاری کنید. مواظب باشید! “

این هشدار به ویژه به صرافی آنلاین بایننس مربوط می‌شود؛ زیرا زنجیره هوشمند بایننس به دلیل هک کردن، کلاهبرداری Rug Pull، استخر‌های نقدینگی و پامپ و دامپ مشهور شده است. بارکلیز ممکن است هنگام تصمیم گیری تحت تأثیر شهرت صرافی ارز دیجیتال بایننس قرار بگیرد؛ زیرا به مشتریان در مورد انتقال پول به سایر صرافی‌ها مانند صرافی آنلاین کوین بیس توصیه‌ای نشده است.

با افزایش فشار نظارتی و اقدام بانک‌ها، صرافی ارز دیجیتال بایننس مجبور است سریعاً برای كاهش آسیب بیشتر به پلتفرم خود اقدام كند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *